Advies & Begeleiding - ontwerpburo Matthijs Hooghiemstra
 

Wil jij jouw bedrijf optimaal laten presteren? Zorg dan voor actie! op het gebied van marketing, verkoop en communicatie. Want dat heb ik in de afgelopen jaren geleerd en nu is het tijd om die kennis te delen.

 
 
 
 

Drang om nieuwe dingen te leren en te ontdekken

Na mijn opleiding tot grafisch ontwerper volgde ik een trainingsprogramma over (online) marketing en door de vlieguren die ik de afgelopen 8,5 jaar met mijn bedrijf heb gemaakt weet ik nu uit ervaring wat jij nodig bent op het gebied van marketing, verkoop en communicatie.

Ik heb een enorme drive om nieuwe dingen te leren. Ik ben pas tevreden als ik na een training of het lezen van een studieboek het tot in de details begrijp en kan toepassen. Nieuwe dingen ontdekken zit in mijn aard: Altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden. En dat breng ik dan ook graag over op jouw bedrijf.

Ik ben erachter gekomen dat het verder helpen van bedrijven mijn ambitie is want daar word ik blij van. Soms kunnen kleine dingen al een groot verschil maken.

Wie gingen je voor?

Stania State

  1. Bedenken van succesvolle campagnes en inhakers
  2. Implementeren online marketing (Google Adwords, social media en e-mail marketing)
  3. Website- en zoekmachineoptimalisatie

Stichting Rendant

  1. Ontwikkeling van een helder marketingplan voor een veranderende doelgroep

Noord Uitzendbureau

  1. Ludieke campagne blijkt leads-machine

Agriland Assurantieadvies

  1. Concept voor beurspresentatie leidt direct tot prospects

BrainButler

  1. Onze inzet leidt tot free publicity in diverse media

Frieswijk Makelaar

  1. De juiste look en feel zorgt voor een stevig fundament voor dit nieuwe makelaarskantoor

3 Groei stappen

Als brainstorm- / sparringspartner kan ik jou en je bedrijf in de vorm van een begeleidingstraject verder op weg helpen. Ik richt mij op de speerpunten marketing, verkoop en communicatie aan de hand van mijn 3 groei stappen. We kunnen daarbij alle stappen doorlopen maar ons ook richten op een specifiek onderdeel.

1. Check up

Hoe gaat het? Maar vooral wat kan beter?

  1. Check up algehele look en feel
  2. Analyse website bezoekers
  3. Analyse Social Media gebruik
  4. Google zoekwoord analyse (op welke zoekwoorden wordt gezocht)

2. Aan de slag

  1. Ontwikkeling website
  2. Ontwerp logo en huisstijl
  3. Maken van een marketing/communicatie (jaar)plan

3. In actie

Inzet van de juiste marketing kanalen.

  1. Bedenken van ‘specials’ (campagnes en inhakers)
  2. Advies gebruik social media
  3. Zoekmachine en/of website optimalisatie
  4. Continue begeleiding op het gebied van marketing, verkoop en communicatie
 

Naast creatief is Matthijs een integere en punctuele samenwerkingspartner die altijd meedenkt en ideeën aandraagt.

Cases