Online en offline scoren - ontwerpburo Matthijs Hooghiemstra
 
 
 

Winnaars hebben een plan,
verliezers een lullig excuus

Ik ben partner van sc Heerenveen om de reputatie van het vrouwenvoetbal te verbeteren. Door online en offline te scoren moet er een exposure bij de club ontstaan waar jonge vrouwen willen voetballen en bedrijven bij willen horen.

Mijn ontwerp van een dynamische huisstijl vindt haar uitwerking in het ontwerp van de spelersbus, social media gebruik en een online nieuwsbrief. Dit leidt tot herkenbaarheid en een professionele uitstraling. Van een wedstrijd aankondiging op social media t/m de contracten van de speelsters.


Periodiek overleg of in abonnementsvorm samenwerken?

› Maak nu een afspraak

Meer dan 10 jaar ervaring

Sinds 2009 vertrouwen succesvolle bedrijven op deze samenwerking. Van lokale MKB bedrijven tot landelijke bedrijven met honderden medewerkers en miljoenen omzet.

 

Cases

bel