Overkoepelende visuele identiteit en webdesign voor FGD, met Matthijs
 

opdracht: Visuele identiteit en website
opdrachtgever: FGD Holding B.V.
digitale partner: Studio dub, Netsupport

Verzekeringsbedrijf FGD is een netwerk van zelfstandige assurantiekantoren. FGD verzorgt de backoffice van deze partnerkantoren. Hierdoor kunnen zij zich volledig focussen op persoonlijk maatwerk.

Kun jij een logootje voor ons maken Matthijs? Zo werk ik niet was mijn antwoord. Ik dompelde mij onder in dit bedrijf en kwam met een visuele strategie. Want bij een uniek concept hoort een uniek ontwerp.

Branding & Strategie

FGD gaat zich profileren als hét verzekeringsbedrijf voor Noord Nederland

Merkidentiteit

Vertrouwen en dynamiek zijn kenmerkend voor een sterk merk. Dit komt direct terug in het logo en kleurgebruik. Het visuele concept is toepasbaar op de partnerkantoren; haar logo’s en de website’s. Een sterk merk dat het netwerk versterkt.

 
bel