Heerenhage - met Matthijs
 

opdracht: Visuele identiteit, website en bewegwijzering
opdrachtgever: Stichting Rendant
digitale partner: Studio dub
architect: TWA Architecten

126 huurappartementen voor senioren op een prachtige plek aan het water in Heerenveen. Zelfstandig wonen, samen leven. Want in Heerenhage bepalen de bewoners alles zelf en is er geen verplichte afname van maaltijden of zorg.

Design & Branding

met Matthijs maakt het verhaal van Heerenhage zichtbaar. Van de visuele identiteit, die terugkomt in het interieur (wayfinding), tot de responsive website www.heerenhage.nl

De juiste look & feel
Het krachtige logo in de eigen/herkenbare kleuren symboliseert wonen aan het water en in het groen.

Crossmediale campagne

met Matthijs zet een crossmediale campagne in om de beschikbare appartementen en open dagen onder de aandacht te brengen. Van een advertentie in een huis-aan-huis krant tot een gesponsorde animatie in de Instagram stories.

De eerste bewoners wonen inmiddels in Heerenhage. met Matthijs werkt op dit moment samen met het team van Heerenhage aan de bewegwijzering in het gebouw.

www.heerenhage.nl

 
bel